මිනිහා මැරිලත් ගෑනි ගේ ගතිය එහෙමමයි ....

මේ සිද්දිය වුනේ මීට අවුරුදු 3-4 ට  කලින්. මගේ අන්තිම පෙම්වතිය ඉන්න කාලේ. (අන්තිම පෙම්වතිය කිව්වේ එයාව තමයි මම marry කලේ) මේ සිදුවීම වෙන දවස් වල මම එයා ගැන අම්මට යන්තමට විතර කියල තිබුනේ. අම්මයි මල්ලියි ඇරුනම කවුරුත් මගේ නෑදෑයෝ දැනගෙන හිටියේ න මේ ගැන.

ඔන්න මේ දවස් වල මට දුරින් නෑදෑයෙක් වෙන අය්යා කෙනෙක් accident එකකින් නැතිවුනා. එයාල ටිකක් දුප්පත්. ඒ අය්යා marry කරලා හිටපු අක්කා හිටියේ විදේශ ගත වෙලා. දෙන්නටම එච්චර වයසත් නෑ. තරුණ දෙන්නෙක්. අය්යා ගේ අවමගුලට අක්කට සති 2 ක නිවාඩුවක් ලබාගෙන එන්න ලැබුනා ලංකාවට. ඒ සති 2 න පස්සේ අපහු ඒ රටට එන පොරොන්දුව පිට.


කොහොම හරි මල ගෙදර වැඩ ඉවර වෙලා පහුවෙනිදා  අර අක්ක මට කිව්වා "මල්ලි පුලුවන්නම් මව හෙට කොලබ කම්කරු office එකට එක්ක යන්න, අයගේ වැඩ වගයක් කරන්න තියනවා " කියලා. මාත් ඉතින් පවුනේ කියලා හිතලා හා කියලා කිව්වා.


ඔන්න ඉතින් පහුවදා අක්කයි මමයි කොලබ යනවා. පැය 2 ක විතර ගමනක් නිසා පාන්දරම ආවා. එන ගමන් ඉතින් එයා ජොබ් එක කරන තැන විස්තර එනම් මනම් හැම දේම කතා කර කර ආවා. ඔය අතරේ අක්ක ඇහුව මෙහෙම


අක්කා : දැන් ඉතින් මල්ලිලාගේ වයසත් හරිනේ marry කරන්න එහෙම අදහසක් නැත්ද? අඩුම ගැනේ කෙල්ලෙක්වත් නැත්ද?

මම : (තරුණ වයසේ කෙනෙක්නෙ බොරුවක් කියන්න දෙයකුත් නැනේ ) නැත්තෙමත් නෑ

ඉතින් ඒ අක්කා මගෙන් විස්තර ඇහුවා ඒ ගැන. මමත් ටිකක් කිව්වා.


කොහොම හරි දවසම ඒ අක්කගේ වැඩ වලට කට්ට කාල රෑ 8 ට විතර ගෙදර ආවා. ඊට පස්සේ හත් දවසේ බන දවසේ රෑ තමයි මට ආයේ එහෙ යන්න ලැබුනේ. ඒ යනකොට නෑදෑයෝ ගොඩක් ඇවිත් හිටියා. ඔක්කොම මම ගිය වෙලාවේ ඉදලා මාව bite එකට ගන්නවා ලදී wedding එකක් තියනවා වගේ කතා කියලා. දැන් මට මාර upset . බලනකොට වැඩේ ගිනි තියලා තියෙන්නේ අර අක්කා. මිනිහා මැරිලා දවස් 7 ක් වත් නෑ. ඊට වඩා එයාට මේ ඔප දුපය ලොකු වෙලා. අපේ තාත්තා මේ ගැන දැන ගත්තෙත් මේ අක්කගේ ඔප දුපය නිසා. අඩුම ගානේ කොලබ ගිහින් කට්ට කාපු එකට වත් සලකලා පත්තර වල නොදා හිටියනම් මොකද වෙන්නේ. 


2 comments:

  1. අක්කට මල්ලී පවු කියලා හිතෙන්න ඇති........... හිතේ තියන් ඉන්න කෙනා ගැන කාටවත් නොකියා ඉන්න කොට

    ReplyDelete
  2. @බීටා
    ඒවුනාට මම අම්මටයි මල්ලිටයි කියලනේ තිබ්බේ.

    ReplyDelete

පැල්පත ට අදහසක් දාලම යන්න