දුම් පරීක්ෂණය

මම ගිය සතියේ ගියා මගේ discover යානයේ දුම් පරීක්ෂණය කරන්න. දන්නවනේ දුම් පරීක්ෂණය කරන්නේ අයි කියලා. දන්නේ නැති අය දන්නා කෙනෙක්ගෙන් අහ ගන්න හොදේ.

"පදවන්න කොළ" තැනකට තමයි මම ගියේ. වෙලාව උදේ 9.30 ට විතර ඇති. යනකොට එතන වාහන තිබුනේ නෑ. එතන හිටි සේවකයෙක් මට කතා කළා.
සේවකයා: මහත්තයා මොකක කරගන්නද?

මෙතනට එන්නේ අල තම්බගන්නද? කියල අහන්න හිතුනා.එත් ඇහුවේ නෑ.

මම : bike එකේ එකේ smoke test එක කරගන්න කියලා.
සේවකයා : අපේ manager මහත්තයලා දෙන්නම දැන් එලියට ගිහිල්ල. එනකොට 10.30 විතර වෙයි. එයාල නැතුව රෙපොර්ට් එක අත්සන් කරන්න විදියක් නෑ.
මම : හා කමක් නෑ.මම ගිහින් එන්නම්.

කියලා 10.30 වෙනකම් insurance එක කරගන්නවා කියලා හිතලා එතනින් පිටත් වුනා. පිටත් වුනාට මට sure නෑ අර manager ල දෙන්න 10.30 ටම එයිද නැත්ද කියලා. ආපහු discover යානය  land කළා  දුම් පරීක්ෂා කරන තැනට.

මම : excuse me, sure එකට 10.30 ට කරගන්න පුළුවන් වෙයි නේද?
සේවකයා: 10.30 කිව්වට පොඩ්ඩක් එහෙ මෙහෙ වෙයි.
මම : 11 ට එන්නම් එහෙනම් මම?
සේවකයා: කෝකටත් මහත්තය 1 ට 2 ට විතර එන්නකෝ.ඒ වෙලාවට ආවම ඉදිවී. 

මට හොදටම කේන්තියි දැන්නම්.

මම : ලොකුවට board එකක් නම් ගහල තියනවා මෙච්චර විනාඩි ගානකින් දෙනවා කියල, කරගන්න ගියාම පැය ගානක් රස්තියාදු වෙන්න  ඕන. මොකටද ඔයාල මේක ඇරලා තියෙන්නේ?

කියලා මම එතනින් පිටත් වෙලා තවත් 15 km ගිහින් වෙන තැනකින් දුම් ටෙස්ට් එක කරගෙන license , insurance , හදාගෙන 11.30 වෙනකොට ගෙදරත් ආවා.

1 comment:

  1. ඒ මිනිස්සුන්ට තේරෙන්නෑ ඒ අයට පඩි ගෙවන්නේ පාරිභෝගිකයෝ නිසා කියන එක.

    ReplyDelete

පැල්පත ට අදහසක් දාලම යන්න