ගැහැණු ළමයි සහ උපත් පාලන පෙති.. Girls & Birth control pills

බ්ලොගයට ආවේ ටික දවසකින්. පැල්පතේ ඉන්න උදවිය ජීවත් කරවන්නත් ඕනෙනේ. ඒ නිසා මේ දවස් වල ටිකක් වැඩ. අපු ගමන්ම සතුට දනවන ආරංචියක් මටනම් ලැබුනේ. ඒ පැල්පත ඉදිකරලා මාසයක් යන්නත් කලින් මගේ පැල්පතට 1000 කට වඩා පිරිසක් ගොඩ වැදිලා. හැමෝටම බොහොම ස්තුතියි. ඒ වගේම මගේ පැල්පත follow කරන 13 දෙනෙකුත් ඉන්නවා. ඒ අයටත් ස්තුතියි. comment  ටිකක් වැඩිපුර ලැබෙනවානම් තවත් ලියන්න උනන්දු වෙන්න හිතෙනවා.

දැන් මාතෘකාවට එන්නම්. මගේ යාලුවෙක් මේ ලගදී දිවයිනේ ප්‍රධාන නගරයක පොඩි
pharmacy එකක් දැම්මා. ඉතින් මමත් හවසට මේ pharmacy  එකට ගොඩවැදිලා පොඩි චැට් එකක් දාගෙන ඉන්නවා. දාපු අලුත නිසා business හොදටම නෑ.  මම මේ pharmacy  එකේ  හවස 7 විතර ඉදලා 8.30 විතර වෙනකම් ඉන්නවා. 8 පහු වුනාට පස්සේ ගොඩක්ම එන්නේ වැඩට ගිහින් ගෙදර යන ගමන් එන අය.

හදිසි වැඩකට මට එලියට යන්න වුනා. ඉතිරි ටික පැය 24 ක් ඇතුලත 
දාන්නම් . රැදිලා ඉන්න. මේක හැමෝටම වැදගත් වේවි.

5 comments:

  1. මගුලක් කරනවනේ x(

    ReplyDelete
  2. pona ponna site ekada me...dhan dheayak dhapn kariya hariyata....ponna athal dhnne nathuwa...

    ReplyDelete
  3. ariinwa ubata puke thel nathuwa...

    ReplyDelete
  4. dhana dheyak dhapn hariyata kariya,..

    ReplyDelete
  5. iPlus;
    මචං උබ ඕවා ගනන් ගන්න එපා. ඔහොම තමයි මිනිස්සු

    ReplyDelete

පැල්පත ට අදහසක් දාලම යන්න