ගැහැණු ළමයි සහ උපත් පාලන පෙති.. 2 Girls & Birth control pills - 2

මගේ පහුගිය ලිපිය සම්පූර්ණයෙන්ම පලකරන්න බැරි වුනාට සමා වෙන්න. හදිසි වැඩකට එලියට යන්න වුනා. ඒ වගේම නිවී සැනසිල්ලේ පොස්ට් එක ලියන්න වෙලාවක් අවෙත් නෑ. සමහර ය මට බැනලත් තිබුනා. iplus  නමින් comment කල සහෝදරයාට ස්තුතියි. දැන් මම අයෙත් කතාවට එන්නම්. පහුගිය ලිපිය බලන්න බැරිවුන ය මෙතනට එන්න.

මම කිව්වනේ 8 පහු වුනාට
පස්සේ pharmacy එකට ගොඩක්ම එන්නේ වැඩට ගිහින් ගෙදර යන ගමන් එන අය කියලා. ඉතින් මේ අය ගොඩක්ම ගන්නේ එක්තරා ආකාරයක උපත් පාලන පෙති වර්ගයක්. ඇත්තෙන්ම මේ පෙති භාවිතා කරන්නේ හදිසි ගැබ් ගැනීමක් වලක්වන්න මිසක් ස්ථිර උපත් පාලන ක්‍රමයක් විදියට නෙවෙයි.( හදිසි ගැබ් ගැනීමක් කියල කිව්වේ සංසර්ගයේ යෙදෙනකොට කොන්ඩමය ඉරීයෑම වගේ අවස්ථාවන්.) මේ උපත් පාලන පෙති නිතර භාවිතා කරන්න සුදුසු නෑ. හේතුව මේ පෙතිවල  එක්තරා හෝමෝන වර්ගයක් අධික සාන්ද්‍රනයෙන් තිබීම සහ දිගු කලක් ගැනීමෙන් මින් ඇතිවන අතුරු අභාද වැඩි වීමයි.

දවස් 2-3 ක් මේක බලන් හිටපු මම මගේ යාලුවගෙන් ඇහුවා මේ මිනිස්සු මේ tablet  family planing system එකක් විදියට භාවිතා කරනවා වගේ නේද පෙනේනේ කියලා. හිස සලා මගේ කතාව අනුමත කල මගේ යාලුවා මගෙන් ඇහුව "මචන් උබ දන්නවද දවසකට මම මේ බෙහෙත් card කීයක් විකුණනවද කියලා?"
හිස දෙපසට සලා "නෑ" ලෙස පිළිතුරු දුන් මට මගේ යාළුවා දුන් පිළිතුර වන්නේ "card  60 කට වැඩි බවය.

"උබ දන්නවද මේවා වැඩියෙන්ම ගන්නේ uniform එකෙන් එන එස්කොලේ ළමයි, ගැහැණු ළමයිනුත් එක්කෙනෙක් දෙන්නෙක් එනවා දවසකට."

පසු වදන : ඇත්තෙන්ම මේ පෙති නිතර භාවිතා කරන්න හොද නෑ. අනිත් කාරණේ කවුරු මිලදී ගත්තත් මේවා බොන්න වෙන්නේ කාන්තාවකට. වඩාත්ම බරපතලම කාරණේ මේවා මිලදී ගන්නේ පාසල් ළමුන් වීමයි. මේ ලිපියට ලැබෙන ප්‍රතිචාර අනුව සමාජය නොදුටු හෝ දැක දැක ඒ පිලිබදව කතා නොකරන මාතෘකාවක් ගැන ඔබව දැනුවත් කිරීමට බලාපොරොත්තු වන අතර ඉදිරි ලිපියකින් උපත් පාලන ක්‍රම නිවැරදිව භාවිතා කරන අයුරුත්  ලිවීමට බලාපොරොත්තුවෙන් සිටිමි.

2 comments:

  1. hoda idea akak
    matath palaweni post ake bagayak liyala thibbama mala panna.ath aulak ne

    upath palana widi gana puluwannam moko samahara un hariyata condom akakwath daganna danne ne

    ReplyDelete

පැල්පත ට අදහසක් දාලම යන්න