ලා... උනට, උන කටුව කැඩීම Braking the Medical thermometer

මේ ලිපිය ලියන්න කලින් කියන්න තියනවා දෙයක්. ඒ තමයි මගේ කලින් ලිපියෙන් "අපේ ඉලන්දාරියා" ට අපහසුවක් වුනානම් සමා වෙන්න. ගොඩක් සහූදරයින් ඉලන්දාරියා වෙනුවෙන් අත්වැල් බැදගෙන.
 

දැන් මම මගේ මේ ලිපිය පටන් ගන්නම්. මේ සිද්දිය වුනේ මගේ යාලුවෙකුට. එයා පාමසියක වැඩ කරන්නේ. මේ පාමසියට එක්තරා ස්ත්‍රියක් එනවලු ළමා පැනඩෝල් ගන්න. සතියකට දවසක් ඇවිත් සතියකට හරියන්න මේ කෙනා ළමා පැනඩෝල් ගන්නවලු. මෙහෙම සති 2 ක් විතර බෙහෙත් ගන්නකම් ඉදල මගේ යාලුවා මේ කෙනාගෙන් ඇහුවලු "අයි මිස් මොකද බබාට?" කියලා.
"බබාට ලාවට උන තියනවා. ඒකයි මේ" කියාලා එයා කිව්වලු
"මිස් දිගටම පවතින ලා උන එච්චර හොද රෝග ලක්ෂණයක් නෙවේ. එක දරුණු රෝගයක රෝග ලක්ෂණයක් වෙන්නත් පුළුවන්. ඒ නිසා බබාට ඩොක්ටර් කෙනෙකුට පෙන්නුවොත් තමයි හොද" යාළුවා කිව්වා.
මේ කතාව අහගෙන හිටපු මේ ස්ත්‍රිය එදා ගියාට පස්සේ අයේ පාමසියට ආවේ නැතිලු.
මෙහෙම මාසයක් විතර ගියාට පස්සේ දවසක් මේ ස්ත්‍රියයි එයාගේ සැමියයි දවසක් අයේ මේ පාමසියට ආවලු.
ඒ වෙලාවේ මගේ යාලුවා මේ ස්ත්රියගෙන් ඇහුවලු
"දැන් බබාට කොහොමද මිස් ?" කයලා
"දැන් අවුලක් නෑ" කියලා එයාගේ සැමියා කිව්වලු
"අවුලක් නෑ කිව්වේ?" මගේ යාළුවා ඇහුවා
"මම උන කටුව කඩලා දැම්මා.." 
සැමියා කිව්වලු

පසු සටහන : වෙලා තියෙන්නේ මේ දෙන්නට එයාලගේ යාලුවෙක් digital උන කටුවක් දීලා. ඉතින් මේ ස්ත්‍රිය හැමදාම බබාගේ උන බලනවලු. හැමදාම අගය 99.8 , 98.7 වගේ අගයන්ලු තියෙන්නේ. මගේ යාළුවා කිව්වට පස්සේ එයාල ඩොක්ටර් කෙනෙක් හමුවෙන්න ගහින්. බලනකොට උන කටුවේ දෝෂයක් තිබිලා. ඒ වගේම අන්සකයක් දෙකක් එහාට මෙහාට වුනාට කලබල වෙන්න ඕනේ නෑ කියලා දොස්තර මහත්තය කියලා. (මේ කතාවේ ඉස්සරහට දෙමවුපියෝ වෙන්න ඉන්න ඔයාලටත් ගන්න ලොකු දෙයක් තියනවා)

0 comments:

Post a Comment

පැල්පත ට අදහසක් දාලම යන්න