සුදු ඉර කැපීම Part 1

         මේ සිදුවීම වුනේ මීට අවුරුදු 2 1/2 කට විතර කලින්. මම ඒ දවස් වල වැඩ කලේ ලංකාවේ ප්‍රධාන පෙලේ  ආයතනයක. (නම නොකිය ඉන්නම්) විධායක ශ්‍රේණියේ out door ජොබ් එකක් තමයි මම එහෙ කලේ. මට ඒ දවස් වල ඒ ආයතනයෙන් දීල තිබුන මගේ ගමන් බිමන් වලට පොඩි van එකක්. Nissan Vannette වර්ගයේ එකක් තමයි ඒ. ඉතින් අගහරුවාදා දවසක  මට සිද්ද වුනා office එකේ වැඩකට  නුවර අනුරාධපුර හරහා පොළොන්නරු යන්න. අනුරාධපුරේ වැඩ ටික ඉවර වෙනකොට සිකුරාදා උදේ 9.45 විතර වුනා. සෙනසුරාදා අපේ companye නිවාඩු දවසක්. ජොබ් එක වුනත් සෙනසුරාදා වැඩ කලාට මට OT නෑ. (විදායක ශ්‍රේනියෙනේ) ඒ වගේම මට වෙන ලැබීම් නෑ. basic පමණයි

          ඒ නිසා මගේ කල්පනාව එදාම කොහොමහරි ගෙදර එන්න.  පැල්පත කොහෙද කියල අහන්න එපා. පොළොන්නරුවේ ඉදල කොළබ පැත්තට 225 km විතර දුරක් කියල හිතා ගන්නකො. දවල්නම් පැය 4-5 ක ගමන. රැ නිසා තවත් වෙලා යනවනේ. ගොඩක් හවස් වෙලා එන්න බයයි අලි නිසා. අලි හවසට හබරණ පාරේදී මේ වගේ විහිලු කරනවා. අනිත් කාරණේ මම තට්ට තනියමනෙ. වාහන කියන්නේ යකඩ ගොඩවල් නේ. ඒ නිසා වැඩේ ඉක්මනින් ඉවරකරගෙන එන්න හිතාගෙන මම 10 ට විතර අනුරාධපුරයෙන්  පිටත් වුනා. මගදී පොඩි පොඩි පරක්කු වීම් ටිකක් වුනා නිසා පොළොන්නරුවට යනකොට 2.30යි. දැන් හොදටම බඩගිනියි.. ඉතින් මම කලේ හැමදේටම  කලින් දවල් කෑම කල හිටපු එක. අදුර වැටෙන්න කලින්  හබරණ කැලෙන් පිටවෙන්න ඕන නිසා කෑම එක විනාඩි 2-3 ට ගිල්ලා.   ඉතිරිය ඊලග ලිපියෙන්. අදහසක් දාලම යන්න.

0 comments:

Post a Comment

පැල්පත ට අදහසක් දාලම යන්න