සුදු ඉර කැපීම Part 2

කලින් ලිපිය බලපු නැති ය ඉන්නවනම් මෙතන click කරන්න.වැඩ ටික ඉවර කරගන්න කොට හවස 5 විතර වුනා. දැන් මට හොදටම මහන්සියි. ලොක්කා (මගේ නපුරු බොස් ) කැමති නෑ 6 ට කලින් වැඩ ඉවර කරනවට. ඒ වුනාට අපිට off වෙන්න තියෙන්නේ 5 ට. ලොක්කනම් 6 ට off වෙනවාටත් කැමති නෑ එත් මිනිහ හිතන්නේ න අපිටත් ගෙවල් දොරවල්  තියනවා කියල. කොහොමත් මම out door (දුර)යනකොට 5 ට වැඩ  නවත්තුවට අපේ ඩිපාර්ට්මන්ට් එකේ අනිත් අය 3 විතර වෙන කොට වැඩ නවත්තනවා.
දැන් හොදටම මහන්සි නිසා මම ගියා පරාක්‍රම සමුද්‍රයට නාන්න කියල හිතාගෙන. තනියම හිටි නිසාත් මට පීනන්න බැරි නිසාත් අයිනකට වෙලා පාඩුවේ පොඩ්ඩක් නෑ ගත්තා. අප්පේ තියන සැප. නාගෙන සරමක් ඇද ගත්තා. මොකද දැන් ඔෆ්ෆිචේ වෙලාව නෙවේනේ. එත් කෝකටත් කියල shirt එකක් ඇදගෙන කම්පැනි අයිඩෙන්ටිය කරේ ද ගත්තා. දැන් 5.30 වෙලාව. දැන්ම ලොක්කට call එකක් දෙන්න බෑ මම පොළොන්නරුවෙන් පිටත් වෙනවා කියලා. 5.30 ට පිටත් වුනා කිව්වොත් ලොක්කගේ රතු කට්ට පනිනවා. call නොකලත් සමහර වෙලාවට ලොක්කා මම ඉන්නේ කොහෙද කියල බලන්න මට call කරලා බලනවා. ඕන දෙයක් වෙන්න කියලා මම පොළොන්නරුවෙන් පිටත්  වුනා. 6 වෙනකම් හිමින් හිමින් ද්රිවේ කළා. 6 ට මම දැන් ලොක්කට call එකක් ගන්නවා.

077-xxxxxxx
ටූක් ... ටූක් .......       
ටූක් ... ටූක් .......          ටූක් ... ටූක් .......
ලොක්ක phone එක answer කළා.
හෙලෝ සර් මගේ වැඩ ටික හරි මම දැන් පොළොන්නරුවෙන් පිටත් වෙන්න හදන්නේ.

මම වැඩක ඉන්නේ. පස්සේ ගන්න.(ලොක්කා)

මම දැන් පොළොන්නරුවෙන් පිටත් වෙන්න හදන්නේ.(මම)

හරි (ලොක්කා)

ok සර් මම තියන්නම්. bye . good night .

දැන් හරි. මම ඉක්මනටම 5 th ගියරයට දාගෙන 95 ට විතර පෑගුවා. ඉක්මනට හබරණ කලේ පන්න ගන්න එක තමයි මගේ අරමුණ. මෙහෙම කිලෝමීටර 12 ක් විතර එනකොට වාහන පෝලිමක් යනවා. අනිත් පැත්ත wrong side එකේ පාර හොදටම පැහැදිලියි. මට ඉස්සරහ හිටියේ car එකේ එක්කෙනා wrong side එකට දාල යන්න ගත්තා. මම එයා පස්සෙන්ම දැම්ම. වාහන පෝලිම ඉවර වෙන්න කිට්ටු කරලා අර කාර් එක යේ වම් පැත්තට ගත්තා. මමත් එයාපස්සෙන්ම වමට දැම්ම. මෙන්න බොලේ වමට දානවත් එක්කම පොලිසියේ trafic section එකේ කෙනෙක් අතදැම්ම වාහනේ නවත්තන්න. (මට ඒ වෙලේ තමයි තේරුනේ අයි මේ වාහන පෝලිමක් තිබුනේ කියල)



ඉතිරිය ඊලග ලිපියෙන්. අදහසක් දාලම යන්න.

1 comment:

  1. අලි හවසට හබරණ පාරේදී මේ වගේ විහිලු කරනවා.... eka maru

    ReplyDelete

පැල්පත ට අදහසක් දාලම යන්න